Oude mensen


Oude mensen en de dingen die voorbij gaan. In deze maatschappij hebben oude mensen niet meer zo veel krediet. Meestal is het motto “jong, snel en flitsend”. Maar er zit zoveel schoonheid in oude gezichten, waarop de zorgen en het verdriet, maar ook de vreugde en geluk getekend zijn. Deze oude vrouw in China heeft vast heel veel meegemaakt, het leven is daar harder dan hier. Maar ze kwam toch naar het grote dorpsfeest, waar ik haar in een onbewaakt ogenblik vastlegde.

SEF-2013-38-Hebben jullie ook foto’s van zulke oude gezichten?

Klik op het onderschrift om naar de originele, grote foto te gaan:

9 thoughts on “Oude mensen

  1. Rotterdam 48 Hours Film Project (team Gers!)

    Deze vraagt wat toelichting. Wereldwijd worden er zogenaamde 48 hour film projecten georganiseerd. Binnen 48 uur moeten films, geschreven, geproduceerd en vertoond worden. Dit jaar mocht ik als fotograaf vanaf de zij lijn van één de teams de making of vastleggen! In het kort gaat de film over een oude man (is onderwerp van deze week) en oud premier van Nederland die zich eenzaam voelt……………

    (het filmpje van 6 minuten kun je hier terug zien http://www.youtube.com/watch?v=eyd3mkyQqKY)

    Like

  2. Pingback: Oude mensen | Sjannesblog

  3. Het zal wel een vooroordeel zijn, maar als ik aan jeu de boules denk, denk ik aan oude mensen (mannen)
    Deze foto maakte ik vorige maand in Barcelona
    Oude mensen

    Like

Reacties zijn gesloten.